Εκδήλωση για τη Λαϊκή Συμμετοχή στην Αυτοδιοίκηση Α΄ Βαθμού, στην Κηφισιά 15/10

Απο τον στις Οκτώβριος 24, 2017

11
Εκδήλωση με θέμα «Λαϊκή Συμμετοχή στην Αυτοδιοίκηση του Α΄ Βαθμού στα Πλαίσια της Δημοκρατικής Συμμετοχικής Λειτουργίας του Δήμου» διοργανώθηκε την Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2017 στο Δήμο της Κηφισιάς από την «ΑΤΡΑΠΟ ΚΗΦΙΣΙΑΣ», την Εφημερίδα «ΒΟΡΕΙΝΗ» και την Δημοτική Κίνηση «ΑΝ.Α.Σ.Α.», ανοίγοντας ελάχιστη έστω ρωγμή στον τοίχο της μακροχρόνιας σιωπής κυβερνήσεων και φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης, στο τεράστιο θέμα συμμετοχικής δημοκρατίας, της κοινωνίας του δήμου.  

 

Η εκδήλωση περιλάμβανε τις ενότητες:

Α) Θεσμοί Λαϊκής Συμμετοχής. Εισηγητής Δημήτρης Κυριαζόπουλος

Β) Ρόλος της Αντιπολίτευσης – Έλεγχος Σκοπιμότητας. Εισηγητής Παναγιώτης Κανακάκης

 

Την εκδήλωση άνοιξε ο Γιώργος Μαθόπουλος πρόεδρος του μη κερδοσκοπικού Σωματείου Κοινωνικής Οικονομίας, Ποιότητας Ζωής, Αλληλεγγύης, «ΑΤΡΑΠΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ».

Αφού καλωσόρισε τους παραβρισκόμενους εκ μέρους των διοργανωτών, είπε μεταξύ άλλων, αφορμή για αυτή τη συζήτηση ήταν ένα πρόσφατο άρθρο μου επί του θέματος, που προέτρεπε τη δημοτική αρχή της Κηφισιάς ή άλλο φορέα να ανοίξει μια καταρχήν συζήτηση η οποία θα μπορούσε να γίνει θέμα επεξεργασίας και αποφάσεων από τα αρμόδια όργανα της πολιτείας.

Εκτιμήθηκε τότε, όπως τόνισε, από μέλη και φίλους, ότι θα μπορούσε αυτή τη συζήτηση, να την ανοίξει η «ΑΤΡΑΠΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ» καθώς περιλαμβάνει στο καταστατικό της την ποιότητα ζωής και έχει ήδη διοργανώσει ανάλογες συζητήσεις, όπως η ανθρωπιστική και οικονομική κρίση τον Ιούνιο του 2016, το προσφυγικό τον Απρίλιο του 2017 και η συνταγματική αναθεώρηση τον Ιούνιο του 2017.

Αποδεχόμενη την πρόταση η «ΑΤΡΑΠΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ» ζήτησε και έλαβε για το σοβαρό αυτό θέμα συζήτησης, την συμβολή της εφημερίδας ΒΟΡΕΙΝΗ και της Δημοτικής Κίνησης Ανεξάρτητη Αγωνιστική Συνεργασία για την Αυτοδιοίκηση στη Κηφισιά «ΑΝ.Α.Σ.Α.»

Μιλώντας για τη Λαϊκή Συμμετοχή στην Αυτοδιοίκηση Α΄ Βαθμού, στα πλαίσια της Συμμετοχικής Λειτουργίας του Δήμου, ως απλοί άνθρωποι ανοίγουμε τη συζήτηση, με απλές σκέψεις όπως είπε, τονίζοντας.

  • Πιστεύουμε στο δικαίωμα του δημότη – πολίτη να μετέχει στην οργάνωση και τη λειτουργία του δήμου, όμως, με τον τρόπο που σήμερα αυτό γίνεται, δεν τιμά κατά τη γνώμη μας τον δημότη – πολίτη και δεν προσφέρει στη κοινωνία του δήμου.
  • Πιστεύουμε ότι, η τήρηση και εφαρμογή των νόμων, η υλοποίηση αποφάσεων που η διοίκηση οφείλει και ο έλεγχος σκοπιμότητας που η αντιπολίτευση υποχρεούται δια του ρόλου της, σήμερα υστερούν.
  • Πιστεύουμε ότι, με το ισχύον νομικό πλαίσιο «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» το κεφάλαιο τοπική δημοκρατία δεν υπηρετείται, ο πολίτης δεν αντιπροσωπεύεται, η πόλη δεν διοικείται αξιοκρατικά.

 

Είναι ίσως απαίδευτες αναφορές, ζωντανές ωστόσο στη καθημερινότητά μας ως πολιτών, που δικαιολογούν πιστεύουμε την ουσιαστική διαβούλευση μεταξύ πολιτών, συλλογικοτήτων και φορέων και η σημερινή συζήτηση, με τη βοήθεια των εισηγητών, αλλά και με τη δική σας συμβολή, θα μπορούσε να αποτελέσει την αρχή μιας εποικοδομητικής κεντρικής δουλειάς, με σειρά προτάσεων από τα κάτω, που δεν έχουν γίνει μέχρι σήμερα στη χώρα μας για τη Λαϊκή Συμμετοχή, ώστε, να καταγραφούν προβληματισμοί θέσεις και προτάσεις, προκειμένου οι αρμόδιοι φορείς της χώρας, αφού πρώτα αξιολογήσουν τα συμπεράσματα, να έχουν την ευκαιρία να λάβουν τις σωστές αποφάσεις, σύμφωνα και με τη βούληση της κοινωνίας του δήμου, ανέφερε ο κ. Μαθόπουλος και κατέληξε.

Γνωρίζουμε σήμερα καλύτερα από άλλοτε, ότι η απόλυτη αλήθεια δεν υπάρχει και οι άνθρωποι, οι φορείς και οι θεσμοί, οφείλουμε να βρούμε καινούριους τρόπους συνεννόησης. Οι αναγκαίες λύσεις που μας αφορούν έρχονται από το μέλλον και καλούμαστε να τις υποδεχθούμε όλες και όλοι μαζί, με ανοιχτό πνεύμα και σε ευρείς ορίζοντες. Σας καλώ να ανταποκριθούμε.

Τόνισε ακόμα σε άλλο σημείο της ομιλίας του, ότι η «ΑΤΡΑΠΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ» ως νομιμοποιημένο σωματείο, δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα χρηστικό εργαλείο στα χέρια κάθε πολίτη που δημιουργεί, που παράγει, που καταναλώνει, που συμμετέχει και διεκδικεί.

Είναι φορέας κοινωνικού συνεργατισμού, διαβούλευσης, κατάθεσης σκέψεων, θέσεων και ιδεών, πάνω στις καταστατικές και τις κανονιστικές της αρχές, που δεν υποκαθιστά τους διοικητικούς θεσμούς στα θέματα που πραγματεύεται.

Ωστόσο από την ίδρυσή της το Μάη του 2015, διεκδικεί το δικαίωμά της να καταθέτει σκέψεις, ιδέες και προτάσεις και να δημιουργεί προϋποθέσεις κοινωνικής ενότητας στην τοπική ζωή και προσπάθησε και προσπαθεί στα χρόνια της κρίσης, με έμπρακτη βοήθεια σε τρόφιμα, σε φάρμακα, σε εκπαίδευση και ψυχολογική στήριξη, να είναι στο πλευρό κάθε πολίτη που βρέθηκε σε ανάγκη και επιμένει συνειδητά να προσπερνά το μίζερο και διαχωριστικό, τις κάθε είδους ομαδοποιήσεις μεταξύ των πολιτών, τις συμπεριφορές δηλαδή εκείνες, που οδηγούν στην περιχαράκωση και τον συντηρητισμό και αρνείται τις λογικές που αποξενώνουν τον άνθρωπο από την ελεύθερη βούληση, από τη δικαιοσύνη και τη δημοκρατία.

13

Η ομιλία του Παναγιώτη Κανακάκη:

Θέλω να ευαρεστήσω την οργανωτική επιτροπή της σημερνής συγκέντρωσης – συζήτησης που μου ανάθεσε την εισήγηση της δεύτερης θεματικής ενότητας που αφορά τον έλεγχο σκοπιμότητας και τις οργανωτικές αδυναμίες της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Στόχος αυτής της εισηγήσεως δεν είναι να εξαντλήσει πολιτικά και τεχνοκρατικά το θέμα, πως θα μπορούσε να γίνει αυτό αλώστε μέσα σε δεκαπέντε λεπτά, αλλά να αποτυπώσει από την οπτική γωνία του ομιλούντος μια σειρά θεμάτων που αφορούν την συγκεκριμένη θεματική ενότητα, θέματα που θα αποτελέσουν από μόνα τους αντικείμενο συζήτησης στο άμεσο μέλλον.

ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Τα τελευταία 16 χρόνια έχουν γίνει δυο διοικητικές μεταρρυθμίσεις που αφορούν την τοπική αυτοδιοίκηση και αναφέρομαι στον «ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ» και στον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ».

Η επιδίωξη της τότε πολιτικής ηγεσίας ήταν όπως αυτοί έλεγαν να προσαρμοστούν στα ευρωπαϊκά δεδομένα και να περιορίσουν την κακοδιοίκηση και τη διαφθορά στους κόλπους της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Κοινό χαρακτηριστικό και των δυο διοικητικών μεταρρυθμίσεων ήταν η δραστική μείωση του αριθμού των δήμων και κοινοτήτων για να φτάσουμε να έχουμε σήμερα 325 μεγάλους δήμους.

Κατά την άποψη μου και οι δυο διοικητικές μεταρρυθμίσεις είχαν δομικό λάθος, δηλαδή προσπάθησαν να δημιουργήσουν μεγάλα διοικητικά μορφώματα χωρίς να δώσουν τον απαραίτητο χρόνο στους αυτοδιοικητικούς να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες.

Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία τεράστιων προβλημάτων στην περιφέρεια που προκάλεσε ανισότητες και σε πολλές περιπτώσεις ερήμωση.

Ισχυριζόντουσαν ότι θα περιόριζαν το δημαρχοκεντρικό μοντέλο αυτοδιοίκησης, τουναντίον το ενίσχυσαν.

ΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΕΡΑ

Με τον «ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ» θεσπίστηκαν κάποια μέτρα ούτως ώστε να περιοριστούν τα φαινόμενα κακοδιοίκησης και διαφθοράς.

1.ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΟΣ

2.ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ

Ο ελεγκτής νομιμότητας αποτελεί έναν κατασταλτικό μηχανισμό επί των διοικητικών πράξεων των ΟΤΑ, όταν αυτές δεν συμβαδίζουν με την κείμενη νομοθεσία.

Ο προληπτικός οικονομικός έλεγχος αφορά τα οικονομικά των ΟΤΑ με κύριο στόχο να μην δαπανώνται μεγαλύτερα χρηματικά ποσά από όσα εισπράττονται.

 ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΟΣ

Το κεντρικό κράτος αποφάσισε ήδη από το 1994 και καθορίστηκε τελεσίδικα το 2001 να μην κάνει έλεγχο σκοπιμότητας, μέσα στο πλαίσιο της αυτοδιοίκησης των τοπικών κοινωνιών, των αποφάσεων των Δημοτικών συμβουλίων που αφορούν την διάθεση κονδυλίων για την κατασκευή έργων, απαλλοτριώσεων και άλλων πραγμάτων.

Αντικειμενικά ο έλεγχος σκοπιμότητας πέρασε  στο δημοτικό συμβούλιο και κυρίως στην αντιπολίτευση. Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αντιπολίτευση είναι πολλές και σε αυτές θα αναφερθώ με μεγαλύτερη λεπτομέρεια. Πρώτα όμως θα κάνω περιληπτική αναφορά στα όργανα διοικήσεως του δήμου.

 ΟΡΓΑΝΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ

  1. ΔΗΜΑΡΧΟΣ
  2. ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
  3. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
  4. ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ ΖΩΗΣ
  5. ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Σε όλα τα όργανα επικρατεί η συντριπτική πλειοψηφία της διοίκησης με αποτέλεσμα στις περισσότερες περιπτώσεις να ευνοείται η ανάδειξη αλαζονικών και απολυταρχικών νοοτροπιών.

Πάντα πίστευα και συνερίζω να πιστεύω ότι οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να πορεύονται με ευρύτατες  συνενέσεις, ώστε να ικανοποιείται το περί δικαίου αίσθημα, το οποίο σήμερα μείνει ανικανοποίητο. Θα κάνω ιδιαίτερη μνεία στα δυο από τα πέντε όργανα διοικήσεως του δήμου.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Κηφισιάς απαρτίζεται από 41 δημοτικούς συμβούλους, εκ των οποίων οι 25 αποτελούν την πλειοψηφία και οι 16 την αντιπολίτευση.

Δηλαδή η διοίκηση του δήμου, παρά το γεγονός ότι την πρώτη Κυριακή των εκλογών έλαβε το 26% των ψήφων, διαθέτει τα δυο τρίτα των εδρών του δημοτικού συμβουλίου.

Οι 41 δημοτικοί σύμβουλοι προέρχονται αναλογικά και από τις τρεις δημοτικές κοινότητες που συγχωνευτήκαν, δηλαδή Κηφισιά, Ν. Ερυθραία και Εκάλη.

Από τους 41 δημοτικούς συμβούλους αμειβόμενοι είναι οι τέσσερις αντιδήμαρχοι, ο πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, ο πρόεδρος του νομικού προσώπου ανθοκομική έκθεση, ο πρόεδρος της αναπτυξιακής επιχείρησης ο Μένανδρος και ο πρόεδρος του Βικέλα.

Η αντιπολίτευση αποτελείται από πέντε δημοτικές παρατάξεις , εκ των οποίων δέκα διαθέτει η αξιωματική αντιπολίτευση , τρεις διαθέτει η ελάσσονα αντιπολίτευση και από έναν οι υπόλοιπες τρεις δημοτικές παρατάξεις.

Είναι σκάφες ότι η μεγάλη πλειοψηφία των Δημοτικών συμβούλων της πλειοψηφίας δεν λαμβάνει κάποιου είδους αμοιβή και όμως πρέπει να συντονίσει επιτροπές και υπηρεσίες του δήμου κομβικής σημασίας , που απαιτούν μεγάλη προσπάθεια και ανάλωση χρόνου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι εκ των Δημοτικών συμβούλων είναι εργαζόμενοι και πρέπει να φροντίσουν, όπως ο κάθε πολίτης να επιβιώσει, ιδιαίτερα στις σημερνές συνθήκες οικονομικής κρίσης.

Η πρώτη διαπίστωση είναι ότι ζητούν από 25 δημοτικούς συμβούλους, εκ των οποίων οι 8 αμειβόμενοι με λίγα χρήματα να διαχειριστούν έναν προϋπολογισμό 100 εκατομμύριων με τρεις δημοτικές ενότητες  και μια τεράστια έκταση που έχει πολλά προβλήματα προς επίλυση.

Η δεύτερη διαπίστωση είναι ότι οι περισσότεροι από τους δημοτικούς συμβούλους δεν γνωρίζουν το σύνολο της πόλης ούτε και τα προβλήματα που έχει η κάθε περιοχή και όμως καλούνται να ψηφίζουν για πράγματα που δεν γνωρίζουν.

Τώρα για την αντιπολίτευση τα πράγματα είναι πολύ χειροτέρα αφού πέρα των όσων ισχύουν για τους περσότερους δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας έχουν να επιτελέσουν και ένα βασικό ρόλο του ελέγχου σκοπιμότητας των αποφάσεων της διοίκησης.

Ο νόμος προβλέπει ότι η αντιπολίτευση πρέπει να έχει δικά της γραφεία και γραμματιακή υποστήριξη.

Την προηγούμενη τετραετία η δημοτική αρχή αποφάσισε ότι δεν είχε διαθέσιμο χώρο και δεν περίσσευε κανείς για γραμματιακή υποστήριξη.

Η σημερνή δημοτική αρχή μας διέθεσε ένα χώρο που δεν είναι αποκλειστικά της αντιπολίτευσης και γραμματιακή υποστήριξη από υπάλληλο του δήμου ο οποίος έχει να επιτελέσει και άλλα καθήκοντα.

Προκύπτει από τα αναφερόμενα ότι η διοίκηση δεν θέλει την αντιπολίτευση οργανωμένη και συγκροτημένη με στόχο να περνάει ανώδυνα και χωρίς συγκρούσεις την πολιτική της.

Επίσης είναι σαφές ότι η διοίκηση δεν θέλει την αντιπολίτευση ενημερωμένη τόσο για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δήμος τόσο σε επίπεδο λειτουργίας των υπηρεσιών, όσο και σε επίπεδο ιεράρχησης των προβλημάτων και αποτελεσματικής και δίκαιης  αντιμετώπισης τους.

Εν μέρει αυτό το πρόβλημα θα μπορούσε να αντιμετωπιστεί εάν λειτουργούσε η εκτελεστική επιτροπή όπως προβλέπει ο νόμος.

ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Διαβάζω τι προβλέπεται για την εκτελεστική επιτροπή. Αποτελείται από το Δήμαρχο και τους αντιδημάρχους ως μέλη.

Η εκτελεστική επιτροπή είναι συλλογικό συντονιστικό και εκτελεστικό όργανο του δήμου και παρακολουθεί την εφαρμογή της δημοτικής πολιτικής σε όλους τους τομείς καθώς και την εφαρμογή του επιχειρησιακού  Σχεδίου του δήμου, του μεσοχρόνιου, ετήσιου και πενταετούς προγράμματος δράσης. Η λειτουργία της παρακολούθησης της εφαρμογής της πολιτικής και των προγραμμάτων συνίσταται στην συνεχή συγκριτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων της διοίκησης που αφορούν την υλοποίηση προγραμματικών στόχων, την αντιστοιχία τους σε εγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, στην ροή και την απόδοση των διατιθεμένων πόρων και την επιτάχυνση των διαδικασιών η την τροποποίηση τους προκείμενου να υλοποιηθούν οι προγραμματισμένοι στόχοι εντός των εγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων.

Η εκτελεστική επιτροπή συνεδριάζει κάθε 15 ημέρες σε τακτική συνεδρίαση και εκτάκτως όποτε προκύψει θέμα.

Τα πρακτικά των συνεδριάσεων εγκρίνονται και υπογράφονται από όλα τα μέλη της εκτελεστικής επιτροπής, έχουν δημόσιο χαρακτήρα, λαμβάνουν δε γνώση τους σε κάθε περίπτωση οι επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων.

Αναφέροντας τι προβλέπει ο κανονισμός λειτουργίας της εκτελεστικής επιτροπής και τι έχει γίνει στην πραγματικότητα είναι αδιανόητο και συγκεκριμένα αναφέρω.

Την προηγούμενη τετραετία η εκτελεστική επιτροπή συνεδρίασε δυο φορές χωρίς ποτέ να δημοσιοποιηθούν τα πρακτικά των συνεδριάσεων.

Με την σημερνή δημοτική αρχή στα τρία χρόνια που είναι στην διοίκηση του δήμου έχει συνεδριάσει πέντε φορές χωρίς να έχει δημοσιοποιήσει τα πρακτικά ως όφειλε.

Η δημοτική μας παράταξη κατάφερε και πήρε τα πρακτικά των συνεδριάσεων αυτών μετά από αίτηση που καταθέσαμε και διαμεσολάβηση μηνών.

Επί της ουσίας στα πρακτικά αυτών των συνεδριάσεων δεν περιέχεται τίποτα από όσα προβλέπονται στον κανονισμό λειτουργίας της.

Αγαπητοί φίλες και φίλοι ο έλεγχος σκοπιμότητας προϋποθέτει πλήρη ενημέρωση για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο δήμος.

Συγκεκριμένα τόσο η διοίκηση, όσο και η αντιπολίτευση θα έπρεπε να έχουν σαφή εικόνα για την πραγματική κατάσταση του δήμου, την ιεράρχηση των προβλημάτων προς επίλυση εντός συγκεκριμένων χρονοδιαγραμμάτων.

Εμείς σαν αντιπολίτευση αυτήν την εικόνα δεν μπορούμε να την έχουμε επειδή η διοίκηση δεν λειτουργεί βάσει των κανονισμών και το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να αφιερώνουμε πολύ χρόνο και πολύ κόπο για να αναδείξουμε ελάχιστα θέματα που τις περισσότερες φορές δεν βρίσκουν ανταπόκριση από την διοίκηση. Πολύ δε φοβάμαι ότι ούτε η διοίκηση έχει πλήρη εικόνα και αυτό αποτελεί μεγαλύτερο κίνδυνο αφού αφήνει περιθώρια για κακοδιοίκηση και διαφθορά.

Κλείνοντας αυτή την εισήγηση θα δανειστώ ένα μικρό κείμενο του Παπαρηγόπουλου

Επί μακρόν επικράτησε παρ΄ημίν η δοξασία ότι πρωταίτιοι της πλημμελούς των πραγμάτων διαχειρίσεως είναι οι υπέρτατοι άρχοντες και οι υπέρτατοι θεσμοί.  Αλλά σήμερον επείσθημεν υποθέτω, ότι τούτο είναι υπεκφυγή του ζητήματος και ουχί η λύσις. Εντεύθεν εάν δεν θέλωμεν να αμβλυωπώμεν προς το φως της μεμαρτυρημένης αλήθειας, ανάγκη να ομολογήσωμεν ότι εν κοινοβουλευτική πολιτεία σωφρόνως οργανωμένοι οι υπέρτατοι άρχοντες και οι υπέρτατοι θεσμοί δεν ενεργούσι ειμή όπως  το έθνος θέλει ενεργήσωσιν. Οίκοθεν ούτε απολύτως αγαθοί είναι, ούτε πονηροί απολύτως. Αλλ΄ώσπερ τα κάτοπτρα, απεικονίζουσι τα δρώντα πρόσωπα και τα συμβαίνοντα πράγματα. Εάν τα πράγματα και τα πρόσωπα χωλαίνουσι, δεν πταίουσι τα κάτοπτρα μάτην δε ηθέλωμεν εξακολουθεί να θραύωμεν αυτά προμηθευόμενοι νέα, διότι και τα νέα τας αυτάς θέλουσι παραστήσει εικόνας.

11-1

Η παρουσίαση του Δημήτρη Κυριαζόπουλου:

στρατιγοσ1

στρα2στρ4

Τοποθετήσεις έκαναν:

Ο Γιώργος Θωμάκος Δήμαρχος Κηφισιάς, ο  Μιλτιάδης Καρπέτας Δήμαρχος Μεταμόρφωσης, ο Νίκος Χιωτάκης πρώην Δήμαρχος Κηφισιάς και επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης και ο Κώστας Βενιώτης υπεύθυνος τροφής του Πανελλαδικού Κόμβου Αλληλεγγύη για Όλους.

21 25 26

Ακολούθησαν ερωτήσεις και τοποθετήσεις από τους παρευρισκόμενους και έγινε εποικοδομητικός διάλογος

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Εκδήλωση για τη Λαϊκή Συμμετοχή στην Αυτοδιοίκηση Α΄ Βαθμού, στην Κηφισιά 15/10

Απο τον στις Οκτώβριος 13, 2017

Χωρίς-τίτλο-4Χωρίς-τίτλο1

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Εκδήλωση για τη Λαϊκή Συμμετοχή στην Αυτοδιοίκηση Α΄ Βαθμού, στην Κηφισιά 15/10

Απο τον στις Οκτώβριος 10, 2017

Χωρίς τίτλο

Χωρίς τίτλο1

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply

Εκδήλωση για τη Λαϊκή Συμμετοχή στην Αυτοδιοίκηση Α΄ Βαθμού, στην Κηφισιά 15/10

Απο τον στις Οκτώβριος 5, 2017

Χωρίς τίτλο

Χωρίς τίτλο1

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply