Η νέα BMW M2 CS.

0
294
Η BMW M GmbH λανσάρει μία αποκλειστική, ειδική έκδοση περιορισμένης παραγωγής – με εντυπωσιακή σπορ εμφάνιση – στην πολυτελή compact κατηγορία για πρώτη φορά. Η νέα, υψηλών επιδόσεων BMW M2 CS (κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο: 10,4 – 9,4 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 238 – 214 g/km*) κατατάσσεται πάνω από την BMW M2 Competition και συνεχίζει την επιτυχία των BMW M3 CS και BMW M4 CS. Επίσης αποτελεί μία ισχυρή βάση για την αγωνιστική BMW M2 CS Racing – το πιο μικρό μοντέλο της BMW M Motorsport για συμμετοχή σε ερασιτεχνικούς αγώνες – και τη νέα κατηγορία Clubsport (διαθέσιμη από το 2020).

Εντυπωσιακή σχεδίαση με εκτενή χρήση carbon .

Μία σειρά σχεδιαστικών στοιχείων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP) διαμορφώνουν για την BMW M2 CS μία ακόμα πιο κομψή εμφάνιση έναντι της BMW M2 Competition. Τέτοια στοιχεία είναι το καπό, μία οροφή κατασκευασμένη αποκλειστικά από CFRP (για πρώτη φορά στην BMW M2), το νέο εμπρός splitter, η διακριτική πίσω αεροτομή τύπου Gurney και ένας πίσω διαχύτης από γυμνό ανθρακόνημα. Η BMW M2 CS θέτει νέα πρότυπα στην κατηγορία της σε επίπεδο επιτάχυνσης, δυναμικής, ακρίβειας και ευελιξίας και αποτελεί μια νέα, συναρπαστική προσθήκη στην προϊοντική γκάμα της BMW M GmbH. Μαζί με τις εξαιρετικές επιδόσεις της στην πίστα, η BMW M2 CS κερδίζει τις εντυπώσεις με την απεριόριστη καθημερνή χρηστικότητα και τη μεταλλική απόχρωση Misano Blue στην οποία βάφεται κατ’ αποκλειστικότητα. Οι τιμές για την BMW M2 CS ξεκινούν από 95.000 € στη Γερμανία.

Αυξημένη ισχύς στα 450 hp και ανάρτηση Adaptive M .

Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας twin-turbo αποδίδει 331 kW (450 hp), +29 kW (40 hp) παραπάνω από την BMW M2 Competition. Η κινητήρια ισχύς μεταφέρεται στο δρόμο ή στην αγωνιστική πίστα με την ανάρτηση Adaptive M – μέχρι πρότινος αποκλειστικότητα των μοντέλων M4 – και με ελαστικά Cup. Η ανάρτηση Adaptive M επιτρέπει στον οδηγό να μεταβάλλει τις ρυθμίσεις των αποσβεστήρων μέσω των Comfort, Sport and Sport+ modes. Ενώ το Comfort mode βελτιστοποιεί την οδηγική άνεση σε καθημερινή χρήση στην πόλη, το Sport διασφαλίζει τη δυναμική συμπεριφορά στους επαρχιακούς δρόμους, για παράδειγμα. Το Sport+ (το πιο σκληρό setting) ελαχιστοποιεί τις κλίσεις του αμαξώματος και μεγιστοποιεί τις επιδόσεις στην πίστα.

Τα φρένα M Sport προϊόν αγωνιστικής τεχνογνωσίας.

Η εμπειρία της BMW M GmbH από το μηχανοκίνητο αθλητισμό φαίνεται καθαρά  στα φρένα M Sport (στάνταρ εξοπλισμό) με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο χρώμα. Αυτά χρησιμοποιούν μεγαλύτερους δίσκους από αυτούς των συνθετικών φρένων M της BMW M2 Competition (εμπρός άξονας: 400 mm, πίσω άξονας: 380 mm) και μεγαλύτερες δαγκάνες (εμπρός άξονας: εξαπίστονες σταθερές δαγκάνες, πίσω άξονας: τετραπίστονες σταθερές δαγκάνες). Το κορυφαίο σύστημα προσφέρει εξαιρετική απόδοση πέδησης με άριστη ισχύ ακινητοποίησης σε όλες τις συνθήκες, υψηλή αντοχή στην κόπωση και σημαντική θερμική σταθερότητα. Οι πελάτες μπορούν επίσης να επιλέξουν κεραμικά φρένα BMW M Carbon με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω. Αυτά είναι ακόμα ελαφρύτερα, πιο ανθεκτικά στη σκληρή χρήση (στην πίστα για παράδειγμα) και έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Η ζωηρή και ευέλικτη συμπεριφορά του αυτοκινήτου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό σε στοιχεία όπως η υψηλής ακριβείας μπάρα θόλων από CFRP, που αυξάνει την ακαμψία του εμπρός τμήματος, και το εξαιρετικά ακριβές σύστημα DSC (Dynamic Stability Control). Το τελευταίο προσφέρει άφθονα αποθέματα πρόσφυσης σε βρεγμένο δρόμο όπου αυξάνεται ο κίνδυνος ολίσθησης, ενώ και αποτρέπει την ξαφνική απώλεια ελκτικής πρόσφυσης σε μια στροφή. Σημαντική βοήθεια εδώ προσφέρει το Active M Differential, ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης διαφορικού που ανταποκρίνεται με εξαιρετική ακρίβεια και ταχύτητα για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης και της κατευθυντικής ευστάθειας – ενώ λειτουργεί ακόμα και προληπτικά σε ορισμένες καταστάσεις. Για κάτι ακόμα τολμηρότερο – στη πίστα για παράδειγμα, η επιλογή M Dynamic Mode (MDM) – μία επιμέρους λειτουργία του DSC – επιτρέπει μεγαλύτερο ποσοστό ολίσθησης και αυξάνει την οδηγική ελευθερία στο όριο της πρόσφυσης. Μεγαλύτερη υποστροφή ή υπερστροφή είναι εφικτή όπως και τα μέτρια, ελεγχόμενα ντριφτ.

Ζάντες 19 ιντσών με ελαστικά Cup .

Η BMW M2 CS εφοδιάζεται με σφυρήλατες ζάντες 19” με σχέδιο ακτίνων Y σε High-gloss Black ή προαιρετικά με matt gold φινίρισμα. Οι εμπρός ζάντες 9J x 19” ζυγίζουν μόνο εννέα κιλά, και οι πίσω 10J x 19” αντίστοιχα 10 κιλά. Μπροστά, φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 σε  διάσταση 245/35 ZR 19 ειδικά σχεδιασμένα για την M2 CS, τα οποία πληρούν τα υψηλότερα πρότυπα πλευρικού ελέγχου, κατευθυντικής ευστάθειας, αίσθησης τιμονιού και ακρίβειας διεύθυνσης. Τα πίσω ελαστικά έχουν διάσταση 265/35 ZR 19 και βελτιστοποιούν την πρόσφυση, τον πλευρικό έλεγχο και την κατευθυντική ευστάθεια. Όσο η BMW M2 CS προορίζεται κυρίως για καθημερινή οδήγηση, οι πελάτες μπορούν να παραγγέλνουν τα ελαστικά Michelin Pilot Super Sport χωρίς έξτρα χρέωση. Αυτά παράγουν μεγαλύτερη πρόσφυση σε βρεγμένο δρόμο από τα ελαστικά Cup.

Εντυπωσιακές επιδόσεις .

Η BMW M2 CS πετυχαίνει εντυπωσιακές επιδόσεις. Με το προαιρετικό επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M (M DCT), επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,0 δεύτερα. Με το μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων – που προσφέρεται για πρώτη φορά με μοντέλο BMW CS και εναρμονίζεται με τις επιθυμίες των υποψηφίων πελατών της M2 – ο χρόνος επιτάχυνσης είναι 4,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα της ειδικής έκδοσης με M Driver’s Package περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 km/h. Σε αυτοκίνητα με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η κατανάλωση καυσίμου στο μικτό κύκλο είναι 10,4 – 10,2 l/100 km με τις επακόλουθες εκπομπές CO2 να κυμαίνονται μεταξύ 238 και 233 g/km*. Με το κιβώτιο M DCT, οι αντίστοιχες τιμές είναι 9,6 – 9,4 l/100 km και 219 – 214 g CO2/km.* Επιπλέον αυτού, στις σχετικές Ευρωπαϊκές χώρες, η BMW M2 CS διατίθεται με φίλτρο σωματιδίων βενζίνης που μειώνει περαιτέρω τις εκπομπές σωματιδίων. Ένα πρόσθετο κάλυμμα για το κάρτερ λαδιού, μία πρόσθετη αντλία συλλογής λαδιού και ένα προηγμένο σύστημα επιστροφής λαδιού δίπλα στον υπερσυμπιεστή διατηρούν σταθερή τη λίπανση σε καθημερινή χρήση και κατά την σκληρή οδήγηση στην πίστα. Οι αυξημένες ανάγκες του κινητήρα για αέρα ψύξης φαίνεται, μεταξύ άλλων, στη σχεδίαση του καπό που ενσωματώνει εισαγωγή αέρα για πιο αποτελεσματική διάχυση του θερμού αέρα. Το σύστημα εξαγωγής – που οπτικά και ηχητικά αποτελεί αναβάθμιση του αντίστοιχου της BMW M2 Competition – είναι διπλό με τετράγωνες απολήξεις, γνωστές στους φίλους της BMW M. Δύο ηλεκτρικά ελεγχόμενες πεταλούδες διασφαλίζουν ότι η BMW M2 CS παράγει τη χροιά ήχου κινητήρα που αρμόζει στο προφίλ μιας BMW M. Ο οδηγός μάλιστα μπορεί να κάνει περαιτέρω ρυθμίσεις στον ήχο με την επιλογή του M Engine Dynamics Control mode και χρησιμοποιώντας διακόπτες άμεσης επιλογής στην κεντρική κονσόλα.

Προηγμένο εσωτερικό, εστιασμένο στον οδηγό.

Η καμπίνα της BMW M2 CS συνδυάζει μία αποκλειστική, καθαρόαιμη εμφάνιση με τη σπορ αίσθηση του αριστοκρατικού Alcantara και καινοτόμο εξοπλισμό ελαφρού βάρους. Για παράδειγμα, η κεντρική κονσόλα κατασκευάζεται αποκλειστικά από ελαφρύ ανθρακόνημα, ενώ το CFRP χρησιμοποιείται επίσης στις λαβές και τις επενδύσεις θυρών. Τα πολύ ελαφρά καθίσματα M Sport που προέρχονται από την BMW M4 CS προσθέτουν ένα ακόμα εργονομικό και ιδιαίτερο οπτικό στοιχείο. Με δομή τύπου μπάκετ, αυτά τα καθίσματα με επένδυση δέρματος Merino και Alcantara με κόκκινη ραφή προδίδουν σαφή επιρροή από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και διασφαλίζουν σταθερή πλευρική στήριξη ακόμα  και κατά τη διάρκεια αγωνιστικής οδήγησης.

BMW M2 CS

Leave a reply