Η Volvo Trucks μειώνει την κατανάλωση καυσίμου με νέο λογισμικό και αναβαθμισμένους κινητήρες

0
156

Η Volvo Trucks παρουσιάζει νέες λειτουργίες που βοηθούν τους οδηγούς να εξοικονομούν καύσιμο ακόμα και όταν το cruise control δεν είναι ενεργοποιημένο. Η παρουσίαση των αναβαθμισμένων κινητήρων D13 diesel για τις αγορές Euro 3, Euro 4, Euro 5 και EEV, σε συνδυασμό με το νέο λογισμικό, επιτρέπει εξοικονόμηση καυσίμου έως 3%.T2013_0823

Μέσω ενός συνδυασμού νέου software και αναβαθμίσεων hardware για αγορές Euro 3 έως 5, οι ανανεωμένοι κινητήρες D13 diesel της Volvo Trucks μπορούν να εξοικονομήσουν μέχρι 3% καύσιμο σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Η νέα λειτουργία ονομάζεται Volvo Torque Assist και στοχεύει στη μείωση της κατανάλωσης παρέχοντας πιο αποδοτική οδήγηση όταν το cruise control είναι απενεργοποιημένο σε δραστηριότητες μεγάλων αποστάσεων.

«Έχουμε διαπιστώσει ότι οι οδηγοί χρειάζονται βοήθεια όταν δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το cruise control. Το ICruise, το ευφυές μας cruise control, παραμένει ο καλύτερος τρόπος για βελτιστοποίηση της κατανάλωσης καυσίμου, αλλά μερικές φορές ενδέχεται η εφαρμογή του να είναι αδύνατη. Με τη νέα λειτουργία, μπορούμε να βοηθήσουμε τον οδηγό στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου σε τέτοιες περιπτώσεις» δήλωσε ο Peter Hardin, Διευθυντής Προϊόντος της Volvo Trucks.

Το σύστημα υποβοήθησης ροπής Volvo Torque Assist είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει πιο αποδοτική οδήγηση με αυτόματη προσαρμογή της ροπής και της επιτάχυνσης του φορτηγού σύμφωνα με τη μορφολογία του εδάφους, το φορτίο και τις αλλαγές ταχύτητας. Η λειτουργία είναι ενεργή μόνο χωρίς χρήση του cruise control.

Μία ακόμα λειτουργία υποστήριξης διατηρεί την ποσότητα του σπρέι καυσίμου σταθερή μετά το πέρας της ‘πράσινης αυτονομίας’ του κινητήρα. Οι ελαφρώς μειωμένες επιδόσεις αντισταθμίζονται από τη βελτιωμένη κατανάλωση.

Η χαρτογράφηση του πεντάλ έχει επαναρυθμιστεί. Ένα λιγότερο ευαίσθητο πεντάλ δημιουργεί μία πιο ομαλή απόδοση ροπής, που διευκολύνει τον έλεγχο του φορτηγού.

«Οδηγοί λιγότερο έμπειροι στην οικονομική οδήγηση επωφελούνται περισσότερο από όσους υιοθετούν ήδη αυτό το οδηγικό στυλ» εξηγεί ο Peter Hardin. «Το νέο λογισμικό είναι επίσης πιο αποτελεσματικό στα βαριά φορτία, στις πολλές μεταβολές κλίσεων ή στις μεγάλες διακυμάνσεις της ταχύτητας, ενώ οι οδηγοί που μεταφέρουν ελαφρύτερα φορτία με σταθερή ταχύτητα σε επίπεδους δρόμους, θα εξοικονομούν λιγότερο καύσιμο. Σε δοκιμές έχουμε δει παραδείγματα αυξημένων δυνατοτήτων οικονομίας πάνω από 3%.» 

Αναβάθμιση Hardware

Οι αναβαθμίσεις hardware για τις εκδόσεις Euro 6 Step D του κινητήρα D13, που κυκλοφόρησε νωρίτερα το 2019, χρησιμοποιούνται επίσης για να αυξήσουν τα πρότυπα των κινητήρων Euro 3 σε επίπεδα Euro 5. Η εσωτερική τριβή έχει μειωθεί με νέα χιτώνια κυλίνδρων και νέα ελατήρια λαδιού σχήματος V. Η απόδοση του turbo έχει βελτιωθεί και το σύστημα διαχείρισης του κινητήρα αναβαθμίζεται σε μία νέα έκδοση με μεγαλύτερη χωρητικότητα.

Γενικά, οι αναβαθμίσεις hardware εξοικονομούν καύσιμο περίπου 1%, ενώ οι δυνατότητες οικονομίας με το νέο software εξαρτώνται από την εμπειρία του οδηγού και τις συνθήκες λειτουργίας. 

Leave a reply

Η Volvo Trucks μειώνει την κατανάλωση καυσίμου με νέες αναβαθμίσεις στους κινητήρες της

0
156

T2018_1572Οι αναβαθμισμένοι κινητήρες diesel D11 και D13 της Volvo Trucks για τα Volvo FH, FM και FMX πληρούν τις νέες προδιαγραφές Euro 6 Step D και περιλαμβάνουν αρκετές βελτιώσεις που μειώνουν το κόστος καυσίμου για τους διαχειριστές μεταφορών.

«Με το καύσιμο να αποτελεί το ένα τρίτο των δαπανών του τομέα των μεταφορών, συνεχίζουμε να διερευνούμε κάθε δυνατή λύση που θα μας επιτρέψει να μειώσουμε την κατανάλωση καυσίμου από τα φορτηγά μας» δήλωσε ο Claes Nilsson, Πρόεδρος της Volvo Trucks. «Αυτή τη φορά, ένας συνδυασμός μικρών βελτιώσεων πετυχαίνει αξιοσημείωτη οικονομία, χωρίς συμβιβασμούς στις επιδόσεις ή την παραγωγικότητα

Η νέα οδηγία Euro 6 Step D απαιτεί τα οχήματα να συμμορφώνονται με τα πρότυπα εκπομπών ρύπων σε κανονικές συνθήκες χρήσης. Ανάμεσα στα μέτρα που έλαβε η Volvo Trucks για τη συμμόρφωση με τους αυστηρούς νέους κανονισμούς, είναι ένα νέο λογισμικό κινητήρα και η βελτιωμένη επίστρωση στο σύστημα μετεπεξεργασίας των καυσαερίων.T2018_1573

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας D13 diesel χρησιμοποιεί επίσης νέο τύπο λιπαντικού χαμηλού ιξώδους VDS-5 και νέα ελατήρια λαδιού στα έμβολα που μειώνουν την κατανάλωση και τις εσωτερικές τριβές. Επιπλέον, ο κινητήρας 500 hp εξοικονομεί έξτρα καύσιμο έχοντας την ίδια υψηλότερη αναλογία συμπίεσης με τις εκδόσεις 460 και 420 hp.

Το λογισμικό ISee ελέγχει μέσω χαρτογράφησης τη διαδρομή και προσαρμόζει ανάλογα την επιλογή σχέσεων, την επιτάχυνση και το φρένο του κινητήρα. Είναι σχεδιασμένο για να αξιοποιεί την κινητική ενέργεια του φορτηγού με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ενσωματώνει αρκετές αναβαθμίσεις, όπως νέα στρατηγική επιλογής σχέσεων και ρολαρίσματος ώστε να μεγιστοποιούνται τα οφέλη του σχετικού συστήματος IRoll.

«Αυτές οι βελτιώσεις θα βοηθήσουν στη συμβατότητα με τα νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων, ενώ παράλληλα θα βελτιώσουν την κατανάλωση για τα Volvo FH,  FM και FMX φορτηγά μας,» δήλωσε ο Claes Nilsson.

Leave a reply