Νέες αγορές ανοίγει το Greek Tourism Workshop

Απο τον στις Σεπτέμβριος 17, 2018

GREEK TOURISM WORKSHOP_3

To άνοιγμα δύο νέων προορισμών καθώς και τη δυναμική ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος από την αραβική και ασιατική τουριστική αγορά σε ετήσια βάση έχει ως στόχο το Greek Tourism Workshop.

Στο πλαίσιο αυτό, το Greek Tourism Workshop εν όψει της νέας τουριστικής σεζόν προγραμματίζει εντός του 2018 και, κυρίως εντός του 2019, τη διενέργεια στοχευμένων εκδηλώσεων στις εν αναπτύξει αγορές της Ιορδανίας, του Κατάρ, της Ινδίας και τα καθιερωμένα ετήσια events στην Σαουδική Αραβία και τον Λίβανο.

Διοργανωτής των εκδηλώσεων του Greek Tourism Workshop 2019, που υλοποιούνται με την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και την ευγενική υποστήριξη του ΕΟΤ, είναι η εταιρία Congress & Business Planners, που διαθέτει πολυετή εξειδικευμένη εμπειρία στη διοργάνωση B2B εκδηλώσεων και βαθιά γνώση της τουριστικής αγοράς των συγκεκριμένων χωρών.GREEK TOURISM WORKSHOP_4

Ταυτόχρονα, κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων του Greek Tourism Workshop 2019 θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις ελληνικών τουριστικών προορισμών σε ένα επιλεγμένο κοινό τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και μέσων μαζικής ενημέρωσης. Παράλληλα, θα διενεργηθούν Business to Business επαφές των συμμετεχουσών ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων με τους τοπικούς Tour Operators και τουριστικούς πράκτορες. Ήδη, πολλές ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις και εκπρόσωποι προορισμών έχουν δηλώσει τη συμμετοχή τους στις εν λόγω εκδηλώσεις, ενώ επί θύραις βρίσκεται και η παρουσία αρκετών ξενοδοχείων ακόμη.

Υπογραμμίζεται ότι η εκδήλωση στο Αμμάν, στην ανερχόμενη αγορά της Ιορδανίας, θα πραγματοποιηθεί στις 21 Νοεμβρίου 2018, κατόπιν αιτήματος παραγόντων της εγχώριας τουριστικής αγοράς.

Ειδικότερα, το πλήρες πρόγραμμα για το 2018 και το 2019 περιλαμβάνει τις εκδηλώσεις:

– Greek Tourism Workshop in Jordan (Amman) – 1st event 21/11/2018

– Greek Tourism Workshop in India (Mumbai) 22/01/2019

– Greek Tourism Workshop in Lebanon (Beirut) 20/02/2019

– Greek Tourism Workshop in Saudi Arabia (Jeddah) 24/03/2019

– Greek Tourism Workshop in Qatar (Doha) – 1st event 10/04/2019

Σημειώνεται ότι η επιλογή των συγκεκριμένων χωρών έγινε με γνώμονα, αφενός την ιδιαίτερη δυναμική και το ενδιαφέρον αυτών των αγορών για το ελληνικό τουριστικό προϊόν, αφετέρου την επιθυμία σημαντικού αριθμού ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων να διεισδύσουν στις προαναφερόμενες αγορές. Επιπρόσθετα, τονίζεται ως σημαντικό γεγονός η αυξανόμενη, διαχρονικά, ζήτηση μεγάλης μερίδας τοπικών Tour Operators και τουριστικών πρακτόρων για διοργάνωση σχετικής εκδήλωσης στη χώρα τους.GREEK TOURISM WORKSHOP_1

Η αγορά

Το Greek Tourism Workshop πραγματοποιείται φέτος για 5η συνεχή χρονιά. Είναι κοινός τόπος ότι η πραγματοποίησή του έχει ταυτιστεί άρρηκτα με τη ραγδαία άνοδο της αραβικής τουριστικής αγοράς και τις προοπτικές της αγοράς της Ινδίας για τουρισμό όλο το χρόνο προς τη χώρα μας. Άλλωστε, το Greek Tourism Workshop «δίνει το παρόν» της Ελλάδας ως προορισμό στις αγορές που απουσιάζει η διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας.

Λίβανος

Όπως καταγράφεται από τα υπάρχοντα στοιχεία, το 2017 πραγματοποιήθηκε νέα ποσοστιαία άνοδος, αυτή τη φορά κατά 35%, άφιξης Λιβανέζων τουριστών στη χώρα μας σε σχέση με το 2016, ενώ και το 2018 συνεχίστηκε η αυξητική πορεία η οποία δείχνει ότι η λιβανέζικη αγορά αναζητεί νέους προορισμούς επιδεικνύοντας ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τη ζήτηση των Λιβανέζων τουριστικών πρακτόρων, διανοίγονται ευοίωνες προοπτικές για τη λιβανέζικη αγορά προς την Ελλάδα για τα προσεχή έτη, όχι μόνο για τη θερινή, αλλά και τη χειμερινή σεζόν. Πέραν των τακτικών δρομολογίων της Aegean Airlines (οι οποίες τη θερινή περίοδο του 2018 επαυξάνονταν από Βηρυτό πέραν της Αθήνας και σε Μύκονο, Ρόδο και Ηράκλειο Κρήτης) και της Middle East, το 2018 πραγματοποιούνταν 17 εβδομαδιαίες πτήσεις τσάρτερ προς Νότιο Αιγαίο και Κρήτη. Σήμερα, αναζητούνται ευκαιρίες τόσο προς τη Βόρειο και την Κεντρική Ελλάδα όσο και την Πελοπόννησο.

Σαουδική Αραβία

Αντίστοιχα ανοδική και με μεγαλύτερα ποσοστά είναι η τάση της αγοράς της Σαουδικής Αραβίας προς την Ελλάδα, όπου παρατηρείται διπλασιασμός των θεωρήσεων βίζας από την ελληνική πρεσβεία στο Ριάντ. Αυτοί που γνωρίζουν αναφέρουν ότι οι Σαουδάραβες τουρίστες ταξιδεύουν και άλλες φορές προς τη χώρα μας με βίζα Σένγκεν που έχει εκδοθεί από άλλη χώρα. Ενδεικτικό της δυναμικής της αγοράς είναι ότι πλέον πετάει από Ριάντ προς Αθήνα και η εταιρία χαμηλού κόστους (με Business Class) Flynas. Αξίζει να αναφερθεί ότι ήδη το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος βρίσκεται σε συζητήσεις και με τη SAUDIA για την πραγματοποίηση απευθείας πτήσεων από και προς την Αθήνα από την προσεχή άνοιξη. Υπενθυμίζεται ότι στην αγορά της Σαουδικής Αραβίας η Aegean Airlines συνεχίζει τις απευθείας πτήσεις της, ενώ προστέθηκε και η νέα αεροπορική εταιρία Air Meditteranean.GREEK TOURISM WORKSHOP_2

Iορδανία

Η Ιορδανία είναι μια πολλά υποσχόμενη τουριστική αγορά για την Ελλάδα. Πριν 30 έτη περίπου αποτελούσε μια από τις σημαντικότερες αγορές του αραβικού κόσμου για τη χώρα μας. Πριν την επιβολή της βίζας Σένγκεν υπήρχαν και πτήσεις τσάρτερ προς την Ελλάδα με προορισμό τη Ρόδο, ενώ ταξίδευε όλο το χρόνο ικανός αριθμός Ιορδανών και προς την Αθήνα. Ακτινογραφώντας τους Ιορδανούς τουρίστες σημειώνουμε ότι διαθέτουν μια κρίσιμη μάζα της τάξης των 200.000-300.000 ταξιδιωτών που επισκέπτεται πολλές φορές το χρόνο την Ευρώπη, την Αίγυπτο και την Τουρκία, ενώ η εγγύτητα με την Ελλάδα (μόλις 2 ώρες από την Αθήνα) διανοίγει εξαιρετικές προοπτικές ανάπτυξης, τόσο για τα αστικά κέντρα όσο και για προορισμούς resort. Πρόκειται για τουρίστες που δαπανούν στις διακοπές τους, αρέσκονται στο shopping και στη διασκέδαση, ενώ έχουν ιδιαίτερη αγάπη για την πολυτέλεια και τον πολιτισμό, ιδιαίτερα η νέα γενιά.

Επίσης, αγαπούν να ταξιδεύουν με τις οικογένειές τους επιλέγοντας family resorts.

Η αγορά της Ιορδανίας έχει ωριμάσει σύμφωνα με τους ειδικούς και η εκδήλωση του Greek Tourism Workshop εκτιμάται ότι θα έχει ιδιαίτερη ζήτηση, αφού για πολλές δεκαετίες η χώρα μας δεν έχει προσεγγίσει την εν λόγω αγορά. Άλλωστε, η πτήση της Aegean Airlines προς το Αμμάν συμβάλλει σε αυτή την προσπάθεια.

Ινδία

Η Ινδία αποτελεί μια εν αναπτύξει αγορά για την Ελλάδα. Παρουσιάζει ήδη μικρή κινητικότητα προς την Αθήνα, τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου και την Κρήτη, όπου γίνονται πολλά group incentives αλλά και γάμοι μελών της υψηλής κοινωνίας τους. Αποτελεί τη χώρα των μεγάλων αντιθέσεων με τουλάχιστον 35 εκατ. «εκατομμυριούχους» και δεκάδες άλλα εκατ. δυνητικούς τουρίστες υψηλού εισοδήματος οι οποίοι αναζητούν ελκυστικούς προορισμούς που διαθέτουν αρχαιολογικά και πολιτιστικά μνημεία, καθώς και τοπία που ξεχωρίζουν.

Κατάρ

Αποτελεί μία χώρα που επικεντρώνεται στον εξερχόμενο τουρισμό και στις επενδύσεις στην Ευρώπη. Ο πρώην εμίρης του Κατάρ SHEIKH HAMAD AL THANI μαζί με την οικογένεια του και το νυν πρίγκιπα είναι γνωστό ότι είναι λάτρεις της χώρας μας. Ήδη, η Qatar Airways πετά προς την Ελλάδα για Θεσσαλονίκη και Μύκονο σκοπεύοντας να ανοίξει και άλλους προορισμούς. H αγορά διαθέτει υψηλή αγοραστική δύναμη και ταξιδεύει τουλάχιστον 4-5 φορές το χρόνο.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply