Σωτήρης Γλυκοφρίδης: “Οι γυναικοκτονίες”

Άρθρο του Σωτήρη Γλυκοφρύδη

Βαρέθηκα να ακούω στείρες αναλύσεις περί της αύξησης των γυναικοκτονιών. Καμία δεν έχει αναλύσει βιολογικά το θέμα. Ο ταρταρώδης έρως, όπως ονόμαζαν οι παλιοί τον έρωτα, προκύπτει βιολογικά μια χαμένη από τη μεριά του ανδρός, μάχη εξουσίας. Ο έρωτας είναι όντως συνυφασμένος με μορφή εξουσίας. Από την πλευρά του κυριαρχικού ανδρός, συνήθως. Σε όλη τη φύση, η τυπική μορφή σεξουαλικής πράξης είναι η διείσδυση του αρσενικού εκ των ¨όπισθεν¨, με το θήλυ να έχει γυρισμένη πλάτη. Ακόμα και στο σκαντζόχοιρο. Στο αρσενικό ανθρώπινο είδος αυτό άλλαξε. Η γυναίκα γύρισε ανάσκελα, και συνέλαβε το αρσενικό και το αγκάλιασε, και κατόπιν πήγε και από πάνω. Η εποχή της σεξουαλικής πράξης άλλαξε, και αυτό οφείλεται στην αρρενοποίηση και την εξουσιαστική ανάδυση της γυναικός λόγω της ασφάλειάς της. Στη φύση είναι σύνηθες φαινόμενο. Όταν το θήλυ, ιδίως στα πουλιά, νοιώσει την ασφάλεια, εξέρχεται της φωλιάς και ανεξαρτοποιείται. Αποκτά πτέρωμα πιο φωτεινό και εντονότερα φτερά, που σημαίνει ότι αυξάνεται η τεστοστερόνη. Αντίθετα, το αρσενικό γυρίζει στη φωλιά και κλωσάει τα αυγά, γενόμενα πιο θαμπά και λιγότερα τα έντονα χρωματικά φτερά του. Αρχίζει η αντιστροφή των φύλων.

Στο ανθρώπινο είδος, αν δεν υπάρξει και από τα δυο είδη ομαλός επαναπροσδιορισμός στις αλλαγές των συνθηκών, η αντιστροφή αυτή συνήθως ονομάζεται ¨μάχη των δυο φύλων¨. Αυτή σηματοδοτείται από την πλευρά του ανδρός ότι ¨οι γυναίκες λύσσαξαν¨, και από τη μεριά των γυναικών ότι ¨χάθηκαν οι άνδρες¨.

Ο έρως είναι μάχη εξουσίας. Το γενετήσιο κέντρο στον εγκέφαλο και το επιθετικό, αλληλοεπιδρούν και γειτονεύουν. Δείτε τι φράσεις εκστομίζονται κατά τη σεξουαλική πράξη, και σκεφτείτε γιατί η σεξουαλική πράξη μετά από ένα καυγά είναι εντονότερη. Σε αυτήν το θήλυ είναι ο σεξισμός, το άρρεν η σεξικιστική πράξη. Το πρόβλημα σε αυτή τη σχέση είναι όταν το αρσενικό χάσει την εξουσία και το θηλυκό τείνει να την αποκτήσει, και από την πλευρά του αρσενικού υπάρχουν δομές και πατρικής διδασκαλίας περί του τι είναι αρσενικό, που είναι λάθος. Κανείς πατέρας δεν έχει μιλήσει στο παιδί του με λόγια φυσικά, το τι σημαίνει για τη φύση το θηλυκό, πυρήνας και βάση της ζωής. Ποτέ κανένα αρσενικό στη φύση δεν σκοτώνει το θήλυ, αντίθετα, το αρσενικό προκύπτει να είναι αναλώσιμο. Και ότι δημιουργήθηκε για τις ανάγκες προστασίας της θηλυκής αναπαραγωγής, και αυτό δεν του είπε, φέρνοντας το παράδειγμα της απλοδιπλοειδίας στα έντομα που πρωτοπαρουσιάζεται το αρσενικό είδος. Ποτέ κανένας πατέρας δεν μίλησε στα παιδιά του για τη μείωση και τη μίτωση των χρωμοσωμάτων, και πόσο κυριαρχικό, γονιδιακά, είναι το θηλυκό. Ο κόσμος νομίζει ότι στην αναπαραγωγή και τα δυο είδη μετέχουν ομότιμα και ισότιμα, κατά 50%, ξεχνώντας πως το DNA των μιτοχονδρίων, που είναι η ενεργειακή μηχανή του κυττάρου και πηγή δράσης του νευρικού συστήματος (παραγωγή ΑΤΡ), προέρχεται μόνο από το θήλυ. Ποτέ κανένας πατέρας δεν μίλησε στο γιό του για τη γυναικεία ιερότητα της αναπαραγωγής και του καθοριστικού στη φύση ρόλου της γυναίκας. Αντίθετα, έσπρωξε το παιδί του στο πρότυπο ότι άντρας είναι αυτός που ¨γαμεί και δέρνει¨.

Χρειάζεται επαναπροσδιορισμός, φίλοι μου και φίλες, σε μια γυναικοκρατούμενη στο βάθος κοινωνία, όπου το αρσενικό θα επαναπροσδιορίσει πάλι και ξανά το ρόλο του από τις υφιστάμενες συνθήκες, και το θήλυ θα ρίξει κάπως την επιθετικότητα λόγω της ασφάλειας που έχει αποκτήσει σε μια κοινωνία σχετικής επάρκειας και ηρεμίας, λαμβάνοντας υπόψιν ότι το αρσενικό είναι επιθετική μηχανή. Πάντα σε καταστάσεις που υφίσταται αλλαγή των συνθηκών, υφίσταται και χάος. Τα πάντα εν σοφία εποίησεν ο κύριος, μόνο που στον έρωτα δεν ήταν μαθημένος.

Facebook Comments