Η SEAT επενδύει στο μέλλον της 

0
99

 

Προβλεπόμενη επένδυση ύψους 5 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025 θα διατεθεί σε R&D projects για την ανάπτυξη νέων μοντέλων, εξοπλισμό και εγκαταστάσεις, με έμφαση στην ηλεκτροποίηση της γκάμας 

Η εταιρεία θα λανσάρει το 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο el-Born με το λογότυπο της μάρκας CUPRA 

Carsten Isensee: «Για να διασφαλίσουμε το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, χρειαζόμαστε τη συνεργασία των κεντρικών, περιφερειακών και τοπικών διοικήσεων. Δεν μπορούμε να το κάνουμε μόνοι μας» 

Wayne Griffiths: «Η SEAT και η CUPRA είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη της εταιρείας. Η κάθε μάρκα έχει τον σαφή ρόλο της, τη δική της προσωπικότητα και χαρακτηριστικά και αντιπροσωπεύει διαφορετικά προφίλ πελατών» 

Η SEAT θα προσλάβει 100 άτομα για να εργαστούν στο SEAT: CODE, το νέο κέντρο ανάπτυξης λογισμικού που θα δημιουργηθεί στη Rambla της Βαρκελώνης 

Κηφισιά, 08/07/2020. Η SEAT πρόκειται να επενδύσει 5 δισεκατομμύρια ευρώ από το 2020 έως το 2025. Η επένδυση αφορά νέα R&D projects για την ανάπτυξη μοντέλων στο Τεχνικό Κέντρο της SEAT, ειδικά για την ηλεκτροποίηση της γκάμας, καθώς και για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις στα εργοστάσια Martorell, Barcelona και Componentes. Με αυτήν την επένδυση, η SEAT προετοιμάζεται να αναπτύξει νέα μοντέλα και να αναλάβει την παραγωγή νέων έργων που θα εξασφαλίσουν την απασχόληση και θα ενισχύσουν το μέλλον της εταιρείας. 

Ο Πρόεδρος της SEAT Carsten Isensee υπογράμμισε ότι «αυτό το επενδυτικό σχέδιο είναι ο τρόπος να αντιμετωπίσουμε το μέλλον με αποφασιστικότητα και αισιοδοξία, έτσι ώστε να έχουμε μια ισχυρότερη, πιο καινοτόμο και πιο βιώσιμη εταιρεία. Η πρόθεση μας είναι ότι το Martorell θα κατασκευάζει ηλεκτρικά οχήματα από το 2025 και μετά, όταν η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει αναπτυχθεί». 

Ο Πρόεδρος της SEAT σημείωσε επίσης ότι «στόχος μας είναι να καθοδηγήσουμε τον μετασχηματισμό του τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία. Για να διασφαλίσουμε το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία χρειαζόμαστε τη συνεργασία των κεντρικών, περιφερειακών και τοπικών διοικήσεων. Το σχέδιο που παρουσίασε η Ισπανική Κυβέρνηση είναι μια κίνηση προς τη σωστή κατεύθυνση για να συνεχίσει να αναπτύσσει τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας». 

Μία εταιρεία, δύο μάρκες Σε συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στη CASA SEAT για την μελλοντική στρατηγική της εταιρείας, ο SEAT Vice-president for Sales and Marketing and CUPRA CEO Wayne Griffiths επεσήμανε ότι «η SEAT και η CUPRA είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη της εταιρείας. Η κάθε μάρκα έχει τον σαφή ρόλο της, τη δική της προσωπικότητα και χαρακτηριστικά και αντιπροσωπεύει διαφορετικά προφίλ πελατών. Αλληλοσυμπληρώνονται πλήρως και δεν μπορούν να υποκαταστήσουν η μία την άλλη. Η SEAT είναι η πύλη εισόδου στον Όμιλο Volkswagen: έχουμε τους νεότερους πελάτες – κατά μέσο όρο 10 χρόνια νεότερους – και πολλούς πρώτους αγοραστές. Η CUPRA από την άλλη, στοχεύει σε μία νέα κατηγορία της αγοράς που βρίσκεται μεταξύ της μαζικής αγοράς και της παραδοσιακής αγοράς premium. Είμαστε σίγουροι ότι υπάρχουν μεγάλες δυνατότητες ανάπτυξης για τους πελάτες που αναζητούν τη μοναδικότητα της CUPRA». 

Σύμφωνα με τον Carsten Isensee, «η SEAT είναι, και θα είναι ακόμη περισσότερο στο μέλλον, μια εταιρεία με δύο καλά καθορισμένες μάρκες στη δομή της: SEAT και CUPRA. Η SEAT και η CUPRA είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Η SEAT παρέχει στη CUPRA τη βάση για ανάπτυξη σε όρους όγκου παραγωγής, R&D και ανθρώπινους πόρους, ενώ η CUPRA επιτρέπει στη SEAT να μετακινήσει το κέντρο βάρους της προς πιο συναισθηματικά αυτοκίνητα με υψηλότερη τοποθέτηση». Ο Isensee πρόσθεσε ότι «τα συνδικάτα και η διοίκηση της εταιρείας μοιράζονται ένα κοινό όραμα και δουλεύουμε μαζί για το μέλλον της εταιρείας και των μαρκών της». 

Η επενδυτική ικανότητα και για τις δύο μάρκες παραμένει στη δομή της SEAT, καθώς και τα περιουσιακά στοιχεία όπως περισσότεροι από 15.000 εργαζόμενοι και τα τρία κέντρα εργοστασίων παραγωγής: SEAT Martorell, SEAT Barcelona και SEAT Componentes. Τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας και το τεχνολογικό και δημιουργικό δυναμικό που συγκεντρώνονται αντίστοιχα στο Τεχνικό Κέντρο και στο Κέντρο Σχεδίασης, βρίσκονται επίσης στο Martorell υπό τη δομή της εταιρείας SEAT, ενώ στο κέντρο της Βαρκελώνης, βρίσκονται η CASA SEAT και το SEAT: CODE, το κέντρο ανάπτυξης λογισμικού της SEAT. 

Μόλις σήμερα, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το SEAT: CODE θα έχει νέο γραφείο στην καρδιά της Rambla στη Βαρκελώνη, με μια ομάδα περισσότερων από 150 προγραμματιστών λογισμικού που θα καθοδηγήσουν τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, θα δημιουργήσουν ψηφιακά προϊόντα και λύσεις για την ενίσχυση της SEAT και CUPRA, και θα προσδιορίσουν ψηφιακές λύσεις για τον Όμιλο Volkswagen. Η SEAT έχει ήδη προσθέσει 20 νέους επαγγελματίες στο SEAT: CODE και από τώρα και τους επόμενους μήνες πρόκειται να προσλάβει 100 ακόμη. 

Η CUPRA κερδίζει δυναμική με το νέο el-Born Από τη γέννηση της CUPRA τον Φεβρουάριο του 2018, η μάρκα έχει αναπτυχθεί ραγδαία, ξεπερνώντας όλες τις προσδοκίες. Μετά το άνοιγμα του CUPRA Garage και την παρουσίαση του CUPRA Leon και CUPRA Formentor, η εταιρεία αποφάσισε ότι το πρωτότυπο αυτοκίνητο el-Born θα λανσαριστεί ως μοντέλο CUPRA. 

«Το CUPRA el-Born διαθέτει όλα τα γονίδια της μάρκας CUPRA και είναι η ζωντανή απόδειξη ότι απόδοση και ηλεκτροκίνηση αποτελούν ένα εξαιρετικό ταίριασμα. Θα μας επιτρέψει να κάνουμε ένα σημαντικό βήμα στην εποχή του εξηλεκτρισμού, να προσθέσουμε περισσότερες πωλήσεις και να αυξήσουμε το περιθώριο κέρδους μας», εξήγησε ο Wayne Griffiths. 

Το CUPRA el-Born είναι ένα αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί και αναπτυχθεί εξ ολοκλήρου στη Βαρκελώνη και θα κατασκευάζεται στο Zwickau της Γερμανίας, πάνω στην πλατφόρμα MEB. Το el- Born θα λανσαριστεί στην αγορά το 2021. 

Ο Griffiths υπογράμμισε ότι «το λανσάρισμα της μάρκας CUPRA πριν από δύο χρόνια είχε μεγάλη επιτυχία. Η αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι μια ιδανική ευκαιρία για την εμφάνιση νέων μαρκών όπως η CUPRA. Πιστεύουμε ότι η δυναμική της CUPRA είναι τόσο μεγάλη που θα μπορούσαμε να πετύχουμε έσοδα 1 δισεκατομμυρίου ευρώ, όταν η πλήρης γκάμα θα είναι διαθέσιμη στην αγορά». 

Μιλώντας για το Formentor, ο CEO της CUPRA τόνισε ότι «αντιπροσωπεύει το επόμενο βήμα στην επέκταση του χαρτοφυλακίου CUPRA, σηματοδοτεί μια νέα φάση στην ανάπτυξη της μάρκας και είναι το άνοιγμα σε μια νέα αγορά πελατών. Είναι ένα σημείο καμπής στο στόχο μας να κερδίσουμε τους λάτρεις των αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο». 

Μέτρια αισιοδοξία για το δεύτερο εξάμηνο του έτους Ο Πρόεδρος της SEAT, Carsten Isensee, αξιολόγησε επίσης την κατάσταση των πρώτων έξι μηνών του έτους, μια περίοδο που χαρακτηρίζεται από τις επιπτώσεις του κορονοϊού. Ο Isensee δήλωσε ότι «το πρώτο εξάμηνο του έτους ήταν πιθανώς ένα από τα πιο δύσκολα στην ιστορία της SEAT. Τα οικονομικά έτη 2020 και 2021 αναμενόταν να είναι δύσκολα και τώρα πρέπει να προσθέσουμε και τον πολύ σοβαρό αντίκτυπο του COVID-19 στην αυτοκινητοβιομηχανία». Ο Isensee εξέφρασε μέτρια αισιοδοξία για την πρόοδο της επιχείρησης τους επόμενους μήνες: «τις τελευταίες εβδομάδες έχουμε αρχίσει να βλέπουμε μια μικρή βελτίωση καθώς ξαναρχίσαμε την δραστηριότητα μας. Είμαστε σίγουροι για ανάκαμψη, τουλάχιστον εν μέρει, κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2020». 

Από βιομηχανική άποψη, το εργοστάσιο της SEAT στο Martorell ανέκτησε σχεδόν τελείως το ρυθμό παραγωγής που είχε πριν από τον κορονοϊό και σήμερα παράγει περίπου 1.900 οχήματα ημερησίως, ενώ τα εργοστάσια της Βαρκελώνης και της Componentes είναι επίσης κοντά στο να επιστρέψουν σε όγκους παραγωγής προ-κορονοϊού. Το εργοστάσιο στο Martorell ξεκινά τώρα το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το οποίο θα σηματοδοτηθεί από την έναρξη παραγωγής του νέου Formentor, του πρώτου μοντέλου 100% CUPRA και του νέου plug-in υβριδικού Leon. Και τα δύο οχήματα θα κατασκευάζονται στη γραμμή 2 στο εργοστάσιο Martorell. 

Αύριο, η SEAT MÓ ξεκινά μια νέα συνδρομητική υπηρεσία στη Βαρκελώνη Εκτός από την κατοχή κλασικών τετράτροχων οχημάτων, η μάρκα SEAT θα προσφέρει επίσης λύσεις στους δύο τροχούς μέσω της SEAT MÓ, μιας νέας μάρκας που έχει δεσμευτεί για τη μικροκινητικότητα και έχει ενσωματωθεί στη δομή της μάρκας SEAT. Η SEAT MÓ παρουσιάστηκε πριν από τρεις εβδομάδες με δύο νέα προϊόντα: το 100% ηλεκτρικό SEAT MÓ eScooter 125 και το SEAT MÓ eKickScooter 65. 

Από αύριο, η SEAT MÓ θα προσφέρει ένα νέο συνδρομητικό μοντέλο στη Βαρκελώνη, μια ολοκληρωμένη υπηρεσία κινητικότητας που θα επιτρέπει την πρόσβαση σε 100% ηλεκτρικό SEAT MÓ eScooter 125 για ημέρες, εβδομάδες ή μήνες (συμπεριλαμβανομένων συντήρησης, ασφάλισης, χρέωσης) χωρίς υποχρέωση μόνιμης διάρκειας με 149 € / μήνα για ενοικίαση τριών μηνών. Με αυτά τα scooters, η SEAT MÓ θα ξεκινήσει επίσης την υπηρεσία sharing τις επόμενες εβδομάδες στη Βαρκελώνη. 

Η SEAT είναι η μόνη εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη), εξάγει το 81% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε περισσότερες από 75 χώρες. Το 2019, η SEAT πούλησε 574.100 αυτοκίνητα, ο υψηλότερος όγκος στην 70ετή ιστορία της, κατέγραψε κέρδη μετά από φόρους ύψους 346 εκατ. ευρώ και ρεκόρ κύκλου εργασιών άνω των 11 δισ. Ευρώ. 

Το 2019, η SEAT διέθεσε 1,259 δισ. ευρώ για να επιταχύνει το επενδυτικό της πρόγραμμα, κυρίως για την ανάπτυξη των νέων ηλεκτροκίνητων μοντέλων. Επιπλέον, και ως μέρος της δέσμευσής της για απαλλαγή από ανθρακούχες εκπομπές επένδυσε 27 εκατομμύρια ευρώ σε βιώσιμες πρωτοβουλίες και ανέπτυξε το Move to Zero, μια περιβαλλοντική στρατηγική που στοχεύει να κάνει το Martorell μονάδα μηδενικής αποτύπωσης άνθρακα έως το 2050. 

Η SEAT απασχολεί πάνω από 15.000 επαγγελματίες και διαθέτει τρία κέντρα παραγωγής – τη Βαρκελώνη, το El Prat de Llobregat και το Martorell, όπου παράγει τα εξαιρετικά επιτυχημένα Ibiza, Arona και Leon. Επιπλέον, η εταιρεία παράγει το Ateca στην Τσεχική Δημοκρατία, το Tarraco στη Γερμανία, την Alhambra στην Πορτογαλία και το ηλεκτρικό Mii, το πρώτο 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο της SEAT, στη Σλοβακία. 

Facebook Comments