Το νέο Puma εγκαινιάζει τη νέα ηλεκτροκίνητη εποχή Ford _ Δείτε τα πλήρη στοιχεία

0
268

Η Ford ανακοίνωσε πέρσι ότι όλα τα μοντέλα της που θα λανσαριστούν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν μία ηλεκτροκίνητη έκδοση, με το νέο Puma είναι το πρώτο από 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα που θα λανσαριστούν από τη Ford μέχρι το τέλος της φετινής χρονιάς. Έτσι, οι αγοραστές του νέου κόμπακτ crossover μοντέλου θα είναι από τους πρώτους που θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τα οφέλη της προηγμένης, ήπιας υβριδικής αρχιτεκτονικής της Ford, η οποία είναι προσαρμοσμένη ώστε να βελτιώνει την οικονομία, την απόκριση, τις επιδόσεις και συνολικά την απολαυστική οδηγική εμπειρία.

Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid 48-volt αναβαθμίζει τον βενζινοκινητήρα 1.0L EcoBoost του νέου Puma με μία ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα. Αντικαθιστώντας τον στάνταρ εναλλάκτη, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Διαθέσιμο σε εκδόσεις με απόδοση 125 και 155 ίππων, το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις παρακάτω στρατηγικές:

  • “Υποκατάσταση ροπής”, που αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 50 Nm μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Στόχος είναι η βελτίωση της οικονομίας καυσίμου έως και 9%, σύμφωνα με τις αναλύσεις της εταιρείας που βασίζονται στο πρωτόκολλο WLTP. Η “Υποκατάσταση ροπής” συμβάλλει στην επίτευξη εκπομπών CO2 από 124 g/km και κατανάλωσης από 5,4 l/100 km για την έκδοση των 125 ίππων στον WLTP (από 96 g/km και 4,2 l/100 km – NEDC), καθώς και εκπομπών CO2 από 126 g/km και κατανάλωσης από 5,5 l/100 km για την έκδοση των 155 ίππων (από 99 g/km και 4,4 l/100 km – NEDC)1
  • “Υποβοήθηση ροπής”, που αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξηθεί η συνολική διαθέσιμη ροπή της μονάδας ισχύος έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο -και να προσφέρεται μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές- για καλύτερες επιδόσεις

Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα χρησιμοποιώντας παράλληλα ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή. Έτσι, περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που επιτρέπει στον κινητήρα εσωτερικής καύσης να περιστρέφεται ταχύτερα διατηρώντας έτσι ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

Το BISG επανεκκινεί τον κινητήρα σε περίπου 300 χιλιοστά του δευτερολέπτου – όσο διαρκεί το ανοιγόκλειμα του ματιού. Αυτό επιτρέπει στην τεχνολογία Auto Start-Stop του νέου Puma EcoBoost Hybrid να λειτουργεί σε ένα ευρύτερο φάσμα σεναρίων για ακόμα μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, συμπεριλαμβανομένων των περιπτώσεων που το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 15 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο.

«Ο κινητήρας μας 1.0L EcoBoost έχει ήδη αποδείξει ότι η απόδοση και οι επιδόσεις μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά. Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid προάγει αυτή τη φιλοσοφία στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Πιστεύουμε ότι οι πελάτες θα ενθουσιαστούν από την αθόρυβη λειτουργία και την άμεση απόκριση των EcoBoost Hybrid, αλλά και από τις μειωμένες επισκέψεις στα πρατήρια καυσίμου.»

Επιπλέον, οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν εκδόσεις μέσα από την προηγμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης (Ford EcoBoost) και ντίζελ (Ford EcoBlue) που υποστηρίζονται από λειτουργία Auto Start-Stop, για μειωμένο λειτουργικό κόστος και 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.

Ο κινητήρας 1.0 EcoBoost των 125 ίππων θα εξασφαλίζει εκπομπές CO2 από 131 g/km και κατανάλωση 5,7 l/100 km σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP (από 103 g/km και 4,5 l/100 km – NEDC)1 ενώ αργότερα μέσα στη χρονιά θα διατίθεται με ένα νέο, επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που θα προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων για βελτιστοποιημένη, αθόρυβη λειτουργία και κατανάλωση2.

Τα κινητήρια σύνολα 1.0 EcoBoost και EcoBoost Hybrid διαθέτουν επίσης το πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρου της Ford για τρικύλινδρο κινητήρα, που θέτει αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Η έκδοση ντίζελ 1.5L EcoBlue με απόδοση 120 ίππων θα λανσαριστεί επίσης αργότερα μέσα στη χρονιά προσφέροντας γραμμική απόδοση τόσο της ισχύος όσο και της ροπής. Η συγκεκριμένη έκδοση προβλέπεται να έχει εκπομπές CO2 από 117 g/km και κατανάλωση από 4,5 l/100 km στον WLTP (από 99 g/km και 3,8 l/100 km – NEDC).2 

Ανάμεσα στις καινοτόμες τεχνολογίες του 1.5L EcoBlue κινητήρα ξεχωρίζουν:

  • Μία ενσωματωμένη πολλαπλή εισαγωγής για βελτιστοποιημένη αναπνοή κινητήρα 
  • Υπερσυμπιεστή χαμηλής αδράνειας για ταχύτερη και πιο ελεγχόμενη απόκριση 
  • Σύστημα ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, που προσφέρει πιο άμεση απόκριση, πολιτισμένη λειτουργία και ακρίβεια   

Η οδηγική απόλαυση αναβαθμίζεται με την τεχνολογία επιλέξιμων προφίλ της Ford (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) που επιτρέπει στους οδηγούς να ρυθμίζουν τόσο την απόκριση του γκαζιού, όσο και εκείνη των συστημάτων πρόσφυσης και ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Μέσω των διαθέσιμων προγραμμάτων καθορίζεται επίσης και το πότε αλλάζει σχέση το κιβώτιο στις αυτόματες εκδόσεις, προσφέροντας έτσι καλύτερη απόδοση σε ποικίλα οδηγικά σενάρια.

Το νέο Puma βελτιστοποιεί περαιτέρω την καταξιωμένη αρχιτεκτονική της κατηγορίας Β της Ford, που ως γνωστόν προσφέρει κορυφαία συμπεριφορά και στο Ford Fiesta. Η νέα και πιο άκαμπτη πίσω ανάρτηση, τα μεγαλύτερα αμορτισέρ, τα πιο άκαμπτα σιλεντμπλόκ και τα βελτιστοποιημένα top mounts της ανάρτησης έχουν ως αποτέλεσμα τη μείωση των τριβών και την αύξηση της ακαμψίας του πλαισίου δημιουργώντας έτσι ένα αυτοκίνητο με κορυφαία για την κατηγορία του συμπεριφορά.

Το νέο Puma που θα λανσαριστεί στη χώρα μας στο τέλος Ιανουαρίου, έρχεται να προστεθεί στην ολοένα και πιο διευρυμένη γκάμα SUV και Crossover προτάσεων της Ford στην Ευρώπη, στα οποία περιλαμβάνονται τα Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, το νέο Kuga, το Edge, καθώς και το νέο Explorer Plug-In Hybrid. 

Innovative New Ford Puma Fuses Mild-Hybrid Efficiency, Best-In-Class Luggage Space and Crossover Appeal

NEW FORD PUMA SPECIFICATIONS

PERFORMANCE AND ECONOMY

 

CO2 from
(g/km NEDC)
Fuel consumption from
(l/100 km NEDC)
Fuel consumption from(l/100 km WLTP) CO2 from(g/km WLTP)
Petrol engines Power
PS
Wheel size inch Combined Urban Extra
Urban
Combined Overall Overall
1.0-litre EcoBoost6-speed manual 95 16 102  5.4  4.0 4.5  5.7  129
17 102 5.4  4.0 4.5  5.7  130
18 102 5.5 4.0 4.5 5.7 130
19 104 5.5  4.1  4.6  6.1  139
1.0-litre EcoBoost 6-speed manual 125 16 103 5.4  4.0 4.5 5.7 131
17 103 5.4  4.0 4.5  5.8 132
18 103 5.4 4.0 4.5 5.8 131
19 106 5.5  4.1  4.6  6.2 141
1.0-litre EcoBoost Hybrid 

6-speed manual

125 16 96 4.9  3.9  4.2  5.4  124
17 96 4.9  3.9  4.2  5.5  124
18 96 4.9 3.9 4.2 5.4 124
19 99 5.0 4.0 4.3  5.8  132
1.0-litre EcoBoost Hybrid

6-speed manual

155 16 99 5.1  3.9  4.4  5.5  126
17 99 5.1  3.9  4.4  5.6  127
18 99 5.1  3.9 4.4 5.6 127
19 101 5.1  4.1  4.5  5.9 133

 

Performance
Petrol engines Power
PS
Max speed km/h 0-100 km/h
sec
50-100 km/h
sec*
1.0-litre EcoBoost6-speed manual 95 175 (109) 11.9 13.3
1.0-litre EcoBoost 6-speed manual 125 191 (119) 10.0 9.7
1.0-litre EcoBoost Hybrid 6-speed manual 125 191 (119) 9.8 9.6
1.0-litre EcoBoost Hybrid6-speed manual 155 205 (127) 9.0 8.4

 

* In 4th gear

WEIGHTS AND DIMENSIONS

 

Kerb
weight (kg)#
Gross Vehicle Mass
(kg)
Gross Train Mass
(kg)
Max. Towable Mass (braked) (kg) Max. Towable Mass (unbraked) (kg) Nose weight

(kg)

Roof load (kg)
1.0 EcoBoost 95 PS 6-speed manual 1269 1765 2665 900 640 75 50
1.0 EcoBoost 125 PS 6-speed manual 1280 1760 2860 1100 640 75 50
1.0 EcoBoost 125 PS EcoBoost Hybrid 6-speed manual 1280 1760 2860 1100 640 75 50
1.0 EcoBoost 155 PS EcoBoost Hybrid 6-speed manual 1280 1760 2860 1100 640 75 50

 

# Represents the lightest kerbweight assuming driver at 75 kg, full fluid levels and 90 per cent fuel levels, subject to manufacturing tolerances and options, etc., fitted.Weights represent base model specification without panoramic glass roof.

 

Towing limits quoted represent the maximum towing ability of the vehicle at its Gross Vehicle Mass to restart on a 12 per cent gradient at sea level. The performance and economy of all models will be reduced when used for towing.  Gross Train Mass includes trailer weight.

Innovative New Ford Puma Fuses Mild-Hybrid Efficiency, Best-In-Class Luggage Space and Crossover Appeal.

Dimensions

 

Dimensions (mm unless stated) Trend/

Titanium

Trend/

Titanium EcoBoost Hybrid

ST-Line/ST-Line X Vignale ST-Line/ ST-Line X Vignale EcoBoost Hybrid
Exterior
Overall length without tow bar  4186 4186 4207 4207
Overall width mirrors extended/folded 1930/1805 1930/1805 1930/1805 1930/1805
Overall height (with shark fin antenna, unladen) 1550 1554 1548 1552
Wheelbase 2588 2588 2588 2588
Front track  1567 1567 1562 1562
Rear track  1526 1526 1521 1521
Front overhang  850 850 856 856
Rear overhang  748 748 763 763
Min ground clearance (GVM)  140 143 139 142
Min ground clearance(kerb)  166 166 164 164
Approach Angle (degrees) 17.5 17.4 16.8 16.9
Departure Angle (degrees) 26.6 27.0 26.2 26.6
Interior
Front headroom (without panorama roof) 1000 1000 1000 1000
Front headroom (with panorama roof) 983 983 983 983
Front legroom (maximum with seat in rear-most mid-height position) 1127 1127 1127 1127
Front shoulder room 1348 1348 1348 1348
Front hip room 1311 1311 1311 1311
Rear headroom (without panorama roof) 965 965 965 965
Rear legroom (maximum with seat in rear-most mid-height position) 877 877 877 877
Rear shoulder room 1320 1320 1320 1320
Rear hip room 1278 1278 1278 1278
Luggage capacity (litres)
5-seat mode, laden to package tray (with tyre repair kit) 456 401 456 401
2-seat mode, laden to roof (with tyre repair kit) 1216 1161 1216 1161
Luggage compartment dimensions
Maximum loading height 865 810 865 810
Load length at floor to 1st row (tyre repair kit)  1472 1472 1472 1472
Load length at floor to 2nd row seats  725 725 725 725
Load width between wheelhouses 1000 1000 1000 1000
Load opening width (floor) 982 982 982 982
Lift-over height (kerb)  771 776 769 774
Fuel tank capacity (litres)
Petrol 42 42 42 42

 

‡ Measured in accordance with ISO 3832. Dimensions may vary dependent on the model and equipment fitted.

 

DRIVER ASSISTANCE TECHNOLOGIES

 

Adaptive Cruise Control with Stop & Go, Speed Sign Recognition and Lane-Centring (available with 7-speed automatic transmission only)
Adjustable Speed Limiter
Auto high beam
Auto lighting and rain-sensing wipers
Blind Spot Information System 
Cross Traffic Alert with Active Braking
Distance Indication
Driver Alert 
Enhanced Active Park Assist
Evasive Steering Assist
Forward Collision Warning 
Front and rear parking sensors
Hill Launch Assist 
Intelligent Speed Limiter
Local Hazard Information
Lane Keeping Aid with Road Edge Detection
Lane Keeping Alert
Post-Collision Braking
Pre-Collision Assist with Active Braking
Rear wide-view camera
Selectable Drive Modes
Traffic Sign Recognition 
Wrong Way Alert

COMFORT AND CONVENIENCE

 

B&O Sound System
Ford MegaBox
FordPass Connect on-board modem
Hands-free tailgate
Lumbar massage seats
Openable panoramic roof
Removable seat covers
SYNC 3 with 8-inch touchscreen
Wireless charging pad

 

Feature availability dependent on vehicle specification

 

STEERING

 

System  Rack and pinion with Electronic Power Assisted Steering (EPAS)
Ratio 15.1:1
Turning circle (m) 

kerb-to-kerb

10.5

 

CHASSIS

 

Front suspension Independent. MacPherson struts, L-shaped lower control arm, steering gear and hollow stabiliser bar mounted on subframe
Rear suspension Twistbeam rear suspension with toe-correcting angled bushes, springs located below floor and separate twintube shock absorbers

 

BRAKES

 

Front Rear
Braking Hydraulically operated dual-circuit system with diagonal distribution. Vented front discs. Solid rear discs or drums. Electronic four-channel anti-lock braking system (ABS) with electronic brake-force distribution (EBD), Electronic Stability System (ESP) and Emergency Brake Assist (EBA). Optional autonomous emergency braking (AEB) as part of Pre-Collision Assist with Pedestrian and Cyclist Detection and Cross Traffic Alert with Active Braking
Disc/Drum dimensions (mm) Ø278 x 25 Ø271×11 disc

Ø 228 x 40 drum

Piston dimensions (mm)  Ø54 Ø36

 

WHEELS & TYRES

 

6.0 x 16-inch with 205/65 R16
6.5 x 16-inch with 205/65 R16
7 x 17-inch with 215/55 R17
7 x 18-inch with 215/50 R18
7.5 x 19-inch with 225/40 R19

 

PETROL ENGINES

 

1.0-litre EcoBoost
(95, 125 PS) 
Type In-line three cylinder turbo petrol, Ti-VCT, transverse 
Displacement cm3 999
Bore Mm 71.9
Stroke Mm 82.0
Compression ratio 11.5:1 10.5:1
Max power PS (kW) 95 (70) 125 (92)
at rpm 4000-6000 6000
Max torque steady state Nm 170 170
at rpm 1750-3900 1400-4500
Max torque overboost Nm N/A 200
at rpm N/A 1750
Valve gear DOHC with 4 valves per cylinder, twin independent variable cam timing
Cylinders 3 in-line, cylinder deactivation technology
Cylinder head Cast aluminium
Cylinder block Cast iron
Camshaft drive Chain drive with hydraulic tensioner
Crankshaft Cast iron, 6 counterweights, 4 main bearings
Engine management Bosch MED17 with CAN-Bus and individual cylinder knock control. FGEC software
Fuel injection High pressure direct fuel injection with 5 hole injectors
Emission level Euro 6d-TEMP
Emission control Rapid light-off catalyst, gasoline particulate filter
Turbocharger Fixed geometry turbocharger
Lubrication system Electronically controlled variable displacement oil pump for improved fuel economy
Cooling system Split cooling system with 2 thermostats. Cam driven water pump for reduced power consumption
Transmission 6-speed manual
Gear ratios  6th 0.63

5th 0.76

4th 0.94

3rd 1.28

2nd 1.96

1st 3.42

R 3.83

FDR 4.35

 

1.0-litre EcoBoost Hybrid
(125, 155 PS) 
Type In-line three cylinder turbo petrol,  Ti-VCT, transverse 
Displacement cm3 999
Bore Mm 71.9
Stroke Mm 82.0
Compression ratio 10.5:1 10.0:1
Max power PS (kW) 125 (92) 155 (114)
at rpm 6000 6000
Max torque steady state Nm 170 190
at rpm 1400-4500 1900-5500
Max torque overboost Nm 200 220
at rpm 1750 3000
Max torque e-assist sport mode Nm 210 240
at rpm 1750 2500
Valve gear DOHC with 4 valves per cylinder, twin independent variable cam timing
Cylinders 3 in-line, cylinder deactivation technology
Cylinder head Cast aluminium
Cylinder block Cast iron
Camshaft drive Chain drive with hydraulic tensioner
Crankshaft Cast iron, 6 counterweights, 4 main bearings
Engine management Bosch MED17 with CAN-Bus and individual cylinder knock control. FGEC software
Fuel injection High pressure direct fuel injection with 5 hole injectors
Emission level Euro 6d-TEMP
Emission control Rapid light-off catalyst, gasoline particulate filter
Turbocharger Fixed geometry turbocharger
Electric motor 11.5kW Belt Integrated Starter-Generator
Battery 48V 10Ah Li-ion air cooled battery pack
Lubrication system Electronically controlled variable displacement oil pump for improved fuel economy
Cooling system Split cooling system with 2 thermostats. Cam driven water pump for reduced power consumption
Transmission 6-speed manual
Gear ratios  6th 0.63

5th 0.76

4th 0.94

3rd 1.28

2nd 1.96

1st 3.42

R 3.83

FDR 4.35

6th 0.63

5th 0.76

4th 0.94

3rd 1.28

2nd 1.96

1st 3.42

R 3.83

FDR 4.58

 

NEW FORD PUMA SPECIFICATIONS

 

PERFORMANCE AND ECONOMY

 

CO2 from
(g/km NEDC)
Fuel consumption from
(l/100 km NEDC)
Fuel consumption from(l/100 km WLTP) CO2 from(g/km WLTP)
Petrol engines Power
PS
Wheel size inch Combined Urban Extra
Urban
Combined Overall Overall
1.0-litre EcoBoost6-speed manual 95 16 102  5.4  4.0 4.5  5.7  129
17 102 5.4  4.0 4.5  5.7  130
18 102 5.5 4.0 4.5 5.7 130
19 104 5.5  4.1  4.6  6.1  139
1.0-litre EcoBoost 6-speed manual 125 16 103 5.4  4.0 4.5 5.7 131
17 103 5.4  4.0 4.5  5.8 132
18 103 5.4 4.0 4.5 5.8 131
19 106 5.5  4.1  4.6  6.2 141
1.0-litre EcoBoost Hybrid 

6-speed manual

125 16 96 4.9  3.9  4.2  5.4  124
17 96 4.9  3.9  4.2  5.5  124
18 96 4.9 3.9 4.2 5.4 124
19 99 5.0 4.0 4.3  5.8  132
1.0-litre EcoBoost Hybrid

6-speed manual

155 16 99 5.1  3.9  4.4  5.5  126
17 99 5.1  3.9  4.4  5.6  127
18 99 5.1  3.9 4.4 5.6 127
19 101 5.1  4.1  4.5  5.9 133

 

Performance
Petrol engines Power
PS
Max speed km/h 0-100 km/h
sec
50-100 km/h
sec*
1.0-litre EcoBoost6-speed manual 95 175 (109) 11.9 13.3
1.0-litre EcoBoost 6-speed manual 125 191 (119) 10.0 9.7
1.0-litre EcoBoost Hybrid 6-speed manual 125 191 (119) 9.8 9.6
1.0-litre EcoBoost Hybrid6-speed manual 155 205 (127) 9.0 8.4

 

* In 4th gear

WEIGHTS AND DIMENSIONS

 

Kerb
weight (kg)#
Gross Vehicle Mass
(kg)
Gross Train Mass
(kg)
Max. Towable Mass (braked) (kg) Max. Towable Mass (unbraked) (kg) Nose weight

(kg)

Roof load (kg)
1.0 EcoBoost 95 PS 6-speed manual 1269 1765 2665 900 640 75 50
1.0 EcoBoost 125 PS 6-speed manual 1280 1760 2860 1100 640 75 50
1.0 EcoBoost 125 PS EcoBoost Hybrid 6-speed manual 1280 1760 2860 1100 640 75 50
1.0 EcoBoost 155 PS EcoBoost Hybrid 6-speed manual 1280 1760 2860 1100 640 75 50

 

# Represents the lightest kerbweight assuming driver at 75 kg, full fluid levels and 90 per cent fuel levels, subject to manufacturing tolerances and options, etc., fitted.Weights represent base model specification without panoramic glass roof.

 

Towing limits quoted represent the maximum towing ability of the vehicle at its Gross Vehicle Mass to restart on a 12 per cent gradient at sea level. The performance and economy of all models will be reduced when used for towing.  Gross Train Mass includes trailer weight.

 

Dimensions

 

Dimensions (mm unless stated) Trend/

Titanium

Trend/

Titanium EcoBoost Hybrid

ST-Line/ST-Line X Vignale ST-Line/ ST-Line X Vignale EcoBoost Hybrid
Exterior
Overall length without tow bar  4186 4186 4207 4207
Overall width mirrors extended/folded 1930/1805 1930/1805 1930/1805 1930/1805
Overall height (with shark fin antenna, unladen) 1550 1554 1548 1552
Wheelbase 2588 2588 2588 2588
Front track  1567 1567 1562 1562
Rear track  1526 1526 1521 1521
Front overhang  850 850 856 856
Rear overhang  748 748 763 763
Min ground clearance (GVM)  140 143 139 142
Min ground clearance(kerb)  166 166 164 164
Approach Angle (degrees) 17.5 17.4 16.8 16.9
Departure Angle (degrees) 26.6 27.0 26.2 26.6
Interior
Front headroom (without panorama roof) 1000 1000 1000 1000
Front headroom (with panorama roof) 983 983 983 983
Front legroom (maximum with seat in rear-most mid-height position) 1127 1127 1127 1127
Front shoulder room 1348 1348 1348 1348
Front hip room 1311 1311 1311 1311
Rear headroom (without panorama roof) 965 965 965 965
Rear legroom (maximum with seat in rear-most mid-height position) 877 877 877 877
Rear shoulder room 1320 1320 1320 1320
Rear hip room 1278 1278 1278 1278
Luggage capacity (litres)
5-seat mode, laden to package tray (with tyre repair kit) 456 401 456 401
2-seat mode, laden to roof (with tyre repair kit) 1216 1161 1216 1161
Luggage compartment dimensions
Maximum loading height 865 810 865 810
Load length at floor to 1st row (tyre repair kit)  1472 1472 1472 1472
Load length at floor to 2nd row seats  725 725 725 725
Load width between wheelhouses 1000 1000 1000 1000
Load opening width (floor) 982 982 982 982
Lift-over height (kerb)  771 776 769 774
Fuel tank capacity (litres)
Petrol 42 42 42 42

 

‡ Measured in accordance with ISO 3832. Dimensions may vary dependent on the model and equipment fitted.

 

DRIVER ASSISTANCE TECHNOLOGIES

 

Adaptive Cruise Control with Stop & Go, Speed Sign Recognition and Lane-Centring (available with 7-speed automatic transmission only)
Adjustable Speed Limiter
Auto high beam
Auto lighting and rain-sensing wipers
Blind Spot Information System 
Cross Traffic Alert with Active Braking
Distance Indication
Driver Alert 
Enhanced Active Park Assist
Evasive Steering Assist
Forward Collision Warning 
Front and rear parking sensors
Hill Launch Assist 
Intelligent Speed Limiter
Local Hazard Information
Lane Keeping Aid with Road Edge Detection
Lane Keeping Alert
Post-Collision Braking
Pre-Collision Assist with Active Braking
Rear wide-view camera
Selectable Drive Modes
Traffic Sign Recognition 
Wrong Way Alert

COMFORT AND CONVENIENCE

 

B&O Sound System
Ford MegaBox
FordPass Connect on-board modem
Hands-free tailgate
Lumbar massage seats
Openable panoramic roof
Removable seat covers
SYNC 3 with 8-inch touchscreen
Wireless charging pad

 

Feature availability dependent on vehicle specification

 

STEERING

 

System  Rack and pinion with Electronic Power Assisted Steering (EPAS)
Ratio 15.1:1
Turning circle (m) 

kerb-to-kerb

10.5

 

CHASSIS

 

Front suspension Independent. MacPherson struts, L-shaped lower control arm, steering gear and hollow stabiliser bar mounted on subframe
Rear suspension Twistbeam rear suspension with toe-correcting angled bushes, springs located below floor and separate twintube shock absorbers

 

BRAKES

 

Front Rear
Braking Hydraulically operated dual-circuit system with diagonal distribution. Vented front discs. Solid rear discs or drums. Electronic four-channel anti-lock braking system (ABS) with electronic brake-force distribution (EBD), Electronic Stability System (ESP) and Emergency Brake Assist (EBA). Optional autonomous emergency braking (AEB) as part of Pre-Collision Assist with Pedestrian and Cyclist Detection and Cross Traffic Alert with Active Braking
Disc/Drum dimensions (mm) Ø278 x 25 Ø271×11 disc

Ø 228 x 40 drum

Piston dimensions (mm)  Ø54 Ø36

 

WHEELS & TYRES

 

6.0 x 16-inch with 205/65 R16
6.5 x 16-inch with 205/65 R16
7 x 17-inch with 215/55 R17
7 x 18-inch with 215/50 R18
7.5 x 19-inch with 225/40 R19

 

PETROL ENGINES

 

1.0-litre EcoBoost
(95, 125 PS) 
Type In-line three cylinder turbo petrol, Ti-VCT, transverse 
Displacement cm3 999
Bore Mm 71.9
Stroke Mm 82.0
Compression ratio 11.5:1 10.5:1
Max power PS (kW) 95 (70) 125 (92)
at rpm 4000-6000 6000
Max torque steady state Nm 170 170
at rpm 1750-3900 1400-4500
Max torque overboost Nm N/A 200
at rpm N/A 1750
Valve gear DOHC with 4 valves per cylinder, twin independent variable cam timing
Cylinders 3 in-line, cylinder deactivation technology
Cylinder head Cast aluminium
Cylinder block Cast iron
Camshaft drive Chain drive with hydraulic tensioner
Crankshaft Cast iron, 6 counterweights, 4 main bearings
Engine management Bosch MED17 with CAN-Bus and individual cylinder knock control. FGEC software
Fuel injection High pressure direct fuel injection with 5 hole injectors
Emission level Euro 6d-TEMP
Emission control Rapid light-off catalyst, gasoline particulate filter
Turbocharger Fixed geometry turbocharger
Lubrication system Electronically controlled variable displacement oil pump for improved fuel economy
Cooling system Split cooling system with 2 thermostats. Cam driven water pump for reduced power consumption
Transmission 6-speed manual
Gear ratios  6th 0.63

5th 0.76

4th 0.94

3rd 1.28

2nd 1.96

1st 3.42

R 3.83

FDR 4.35

 

Facebook Comments